24 Φεβ 2014

Δήλωση-κάλεσμα απο τον Βασίλη Κετσετζή. (βίντεο)

Με μία δήλωση ο πρώην δήμαρχος Στρυμόνα...
κάνει κάλεσμα στις υγιείς αυτοδιοικητικές δυνάμεις για κοινό αγώνα και συστράτευση στις εκλογές του Μαϊου του 2014 με επικεφαλή παράταξης ενα πρόσωπο που θα ενώνει το πολυσύνθετο πάζλ των αυτοδιοικητικών δυνάμεων και παρατάξεων,αλλα δέν διαψεύδει και τις κρούσεις που έχει δεχτεί για την συμμετοχή του στις περιφερειακές εκλογές αλλα και γι αυτές του δήμου Σερρών.


ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΕΤΣΕΤΖΗΣ 24/02/2014

ΕΚΛΟΓΕΣ 2014 
Επειδή πολλή συζήτηση γίνεται τελευταία για το τι θα κάνω στις εκλογές του Μαίου οφείλω να ενημερώσω τους αγαπητούς αναγνώστες του f/b και όχι μόνο. Παραμένω ενεργός πολίτης του Δήμου Εμ. Παπά και αν οι συνθήκες μου το επιτρέψουν μπορεί να είμαι εκ νέου υποψήφιος στον Δήμο μου. Συζητάω με όλους τους τους παλιούς μου συνεργάτες, αλλά και με του απλούς δημότες του Δήμου μου. Νοιάζομαι
 για την πορεία του τόπου μου και θα ήθελα να αλλάξει η παρούσα κατάσταση. Στηρίζω κάθε προσπάθεια είτε του Β Δεδούση, είτε του Δ. Σωτηρόπουλου είτε της εναλλακτικής πρωτοβουλίας, αλλά πιστεύω πως όλοι μαζί θα πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για το καλό του Δήμου μας.
Όσο για τις φήμες, περί πιέσεων, που με θέλουν υποψήφιο είτε στην περιφέρεια, είτε στον Δήμο Σερρών...δεν τις διαψεύδω. Πιστεύω πως τα 31 χρόνια μου στην πόλη των Σερρών (λόγω της εργασίας μου), μου δίνει το δικαίωμα να νοιάζομαι για την ποιότητα ζωής αυτής της πόλης και τις αναπτυξιακές της προοπτικές. Το ίδιο όμως δυνατά νοιάζομαι και για τον Δήμο Εμ Παπά, γιατί πιστεύω πως αυτή τη στιγμή υπάρχει ανάγκη, όσο ποτέ άλλοτε, να αλλάξει ρότα και να ξαναβρεί την παλιά του αίγλη.

3 σχόλια:

  1. Είναι ξεκάθαρος ! ΔΕΝ θα είναι υποψήφιος στις ευροεκλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τι όμορφη φωτογραφία τον έβαλες βρε Αλέκο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σιγά μην ανέβαζες σχόλια.................
    ασχολίαστος θα περάσει ο αρχηγός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε το σχόλιό μας (κατα προτίμηση με Ελληνικούς χαρακτήρες) με κόσμιο τρόπο και με σεβασμό στους αναγνώστες.
Δεν υβρίζουμε πρόσωπα.
Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο δέν θα δημοσιεύονται.